Model: DSS-10-01-865
Waga produktu: 0.684 kg
Gwarancja: 5 lat
Realizacja zamówienia: 1-3 dni
Koszt wysyłki: Wysyłka gratis!
Producent: Okuma

Najbardziej zaawansowany technicznie kołowrotek spinningowy OKUMY. Każdy pojedynczy element kołowrotka podlegał procesowi pełnej optymalizacji – od fazy projektowej aż do końcowej fazy wykonawczej. Nowoczesna technologia oparta o wykorzystanie systemów CNC (Computer Numerical Control) sprzężonych z zespołem specjalnie zaprojektowanych obrabiarek, tłoczni oraz montowni.

 

Raw II 30

Aluminiowa obudowa i rotor (stop AlumiLite) • 8 łożysk tocznych • Szpula z lotniczego duralu • System napędu posuwu szpuli PEG – gwarancja idealnego nawijania linki • Korbka odkuwana, aluminiowa (FD55) lub kompozytowa, duraluminiowo-grafitowa • Najnowocześniejszy układ sprzęgła hamulcowego – DFD • Wielotarczowa konstrukcja hamulca przedniego z podkładkami CARBONITE • Wycinane na obrabiarkach CNC mosiężne części przekładni • CRC: Corrosion Resistant Coating dla wszystkich metalowych elementów wewnętrznych • HDGII: przekładnia HDG drugiej generacji, całkowicie odporna na korozję • Hamulec wodoszczelny Hydro Block • Wzmocniony, aluminiowy kabłąk rurkowy • Wyważenie rotora RES II • Bezpoślizgowa blokada obrotów wstecznych (jednokierunkowe łożysko rolkowe).
index nazwa hamu-
lec
waga [g]
ilość łożysk BB
ilość łożysk RB
przeło-
żenie
pojemn. szpuli [mm/m]
10-01-830 Raw II 30 FD 270 7 1 1:5.0 0.25/140
10-01-840 Raw II 40
FD 300 7 1 1:5.0 0.30/170
10-01-855 Raw II 55
FD 420 7 1 1:4.5 0.40/200
10-01-865 Raw II 65
FD 684 7 1 1:4.8 0.40/260
10-01-880 Raw II 80
FD 722 7 1 1:4.8 0.50/200

ALC (AlumiLite Construction) – konstrukcja obudowy i rotora z ultralekkiego stopu aluminium; stop AlumaLite jest sztywny, nie odkształca się pod obciążeniem, zapewnia idealnie równomierną pracę osadzonych w nim mechanizmów kołowrotka.CRC (Corrosion Resistant Coating) – zabezpieczenie antykorozyjne wewnętrznych i zewnętrznych elementów metalowych kołowrotka.HDG II (High Density Gearing) – specjalny stop, z którego produkowana jest przekładnia, wyjątkowo mocny, odporny na korozję.PEG (Precision Elliptical Gearing) – napęd posuwu szpuli, który gwarantuje równomierność układania linki oraz zapewnia wydłużoną trwałość mechanizmu.DFD (Dual Force Drag System) – nowatorskie rozwiązanie sprzęgła hamulcowego – zapewnia olbrzymi zakres siły hamowania przy niezmiennej płynności działania; oryginalny patent polega, między innymi, na wprowadzeniu specjalnie zaprojektowanych tarcz ciernych.CARBONITE – hamulec zawierający podkładki cierne z nowego materiału kompozytowego, bazującego na włóknach węglowych.HYDRO BLOCK – przedni hamulec zabezpieczony przed dostępem wody.

Polecamy również