Model: DSS-10-64-760
Waga produktu: 0.614 kg
Gwarancja: 5 lat
Realizacja zamówienia: 1-3 dni
Koszt wysyłki: Wysyłka gratis!
Producent: Okuma

Supernowoczesny kołowrotek surfcastingowy. Długa szpula klasy „Super Long Cast”, potężny, nieodkształcalny korpus, komfortowa korbka z dużym i dopasowanym uchwytem. Łożyska kulkowe nowej generacji zapewniają płynność działania pod największym obciążeniem.
Hybrydowa konstrukcja tytou Crossover: połączenie supersztywnego kompozytu grafitowego i stopu AlumiLite • Worm-shaft oscillation – ślimakowy system napędu posuwu szpuli gwarantujący idealne układanie linki • 7 łożysk tocznych (6 kulkowych + 1 rolkowe) • CRC – zabezpieczenie antykorozyjne • Opatentowany system wyważenia rotora – RES II • Aluminiowa szpula klasy „Super Long Cast” • Wzmocniony kabłąk rurkowy z rolką zapobiegającą skręcaniu linki – EFR II • Aluminiowa, długa korbka typu „High Power” • Multitarczowe sprzęgło hamulcowe z japońskimi, filcowymi podkładkami o dużej średnicy (szeroki zakres siły hamowania, brak zakleszczeń podczas startu), umieszczone w szpuli kołowrotka • Hydro Block – zabezpieczenie hamulca przed wodą • Bezpoślizgowa blokada obrotów wstecznych.
index nazwa hamulec
waga [g]
ilość łożysk BB
ilość łożysk RB
przeło-
żenie
pojemn. szpuli [mm/m]
10-64-760 Trio Rex Salt FD 614 6 1 1:4.5 0.35/310

ALC (AlumiLite Construction) – konstrukcja obudowy i rotora z ultralekkiego stopu aluminium; stop AlumaLite jest sztywny, nie odkształca się pod obciążeniem, zapewnia idealnie równomierną pracę osadzonych w nim mechanizmów kołowrotka.CRC (Corrosion Resistant Coating) – zabezpieczenie antykorozyjne wewnętrznych i zewnętrznych elementów metalowych kołowrotka.HDG II (High Density Gearing) – specjalny stop, z którego produkowana jest przekładnia, wyjątkowo mocny, odporny na korozję.PEG (Precision Elliptical Gearing) – napęd posuwu szpuli, który gwarantuje równomierność układania linki oraz zapewnia wydłużoną trwałość mechanizmu.QUICK-SET ANTI-REVERSE – łożysko oporowe zapewniające bezpoślizgową blokadę obrotów wstecznych.HYDRO BLOCK – przedni hamulec zabezpieczony przed dostępem wody.EFR II (Even Flow Roller) – oparta na łożysku kulkowym rolka kabłąka, eliminująca skręcanie linki.DFD (Dual Force Drag System) – nowatorskie rozwiązanie sprzęgła hamulcowego – zapewnia olbrzymi zakres siły hamowania przy niezmiennej płynności działania; oryginalny patent polega, między innymi, na wprowadzeniu specjalnie zaprojektowanych tarcz ciernych.

Polecamy również