
Marketing prawniczy
Biznes rośnie dzięki reklamie. Jednak nie każda grupa zawodowa może sobie pozwolić na swobodne reklamowanie swoich usług. Na przykład prawnicy czy kancelarie adwokackie nie mogą prowadzić kampanii reklamowych. Dlaczego? Etyka prawnicza zabrania na przykład, w ramach reklamy, porównywanie jakości swoich usług względem konkurencji.
Jak więc powinny promować swoje usługi kancelarie adwokackie czy pojedynczy prawnicy?
Z pomocą przychodzi im tak zwany marketing prawniczy. Czym jest marketing prawniczy? W skrócie można powiedzieć, że są to działania, które mają na celu promowanie działalności prawników oraz pozyskiwania potencjalnych klientów. W związku z tym, że prawnicy nie mogą reklamować się podobnie jak przedstawiciele innych zawodów specjaliści od marketingu prawniczego zalecają im promowanie się przez treści typowo informacyjne. Dzięki temu mogą oni budować swoją renomę.
Kiedy kancelaria prawna czy notarialna informuje o swojej działalności musi unikać podawania cech wartościujących. Prawnicy mogą na przykład eksponować swoją wiedzę czy doświadczenie.
Tak więc marketing prawniczy wymaga przemyślanej strategi by pozostać w zgodzie z etyką prawniczą.
Related Posts
-
22 sierpnia 2022 -
22 sierpnia 2022 Kancelaria upadłość konsumencka
-
22 sierpnia 2022 Upadłość konsumencka Kraków
Losowe artykuły:
-
22 sierpnia 2022 Program do samodzielnej księgowości
Księgowość pod twoją kontrolą Jaki powinien być dobry program do samodzielnej księgowości? Na pewno musi być łatwy w obsłudze. Musi też umożliwiać sprawne rozliczanie VAT, PIT, CIT. Dobry program do samodzielnej księgowości sprawi, że będziesz mógł umiejętnie poprowadzić księgi rachunkowe w swojej firmie. Niezależnie od tego jaki rodzaj działalności prowadzisz, czy jest to działalność usługowa,…
-
22 sierpnia 2022 Komunikacja Niewerbalna
Rozumiemy się bez słów To takie powiedzenie nawiązujące do osób, które znają się tak dobrze, że nie muszą nic mówić, żeby jedna wiedziała co myśli i pragnie druga. Ideał partnerstwa. Zdecydowanie jest to zasługa mowy ciała, czyli tej części komunikacji między ludźmi, która w 93% przekazuje informacje poprzez gesty, mimikę, barwę głosu, kontakt wzrokowy, ruchy…