
Konferencja definiowana jest jako zebranie, posiedzenie grupy osób w celu omówienia określonych zagadnień; inaczej mówiąc jest to narada. Współcześnie jednak konferencje to trochę więcej niż tylko służbowe meetingi. Pełnią one bardzo istotną rolę w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy. Im lepsze możliwości wybieramy dla gości tym więcej otrzymujemy w oczach klientów, kontrahentów, czy przyszłych partnerów biznesowych. Poniżej prezentujemy kilka metod na organizację szkolenia z pompą.
1. Ustal budżet i zorganizuj dodatkowe środki.
Wynajem sali, transport, przygotowanie dań, dodatkowe atrakcje takie jak sauna, SPA, basen itp., a także nocleg. Jest powinnością by wcześniej podliczyć wszystkie wydatki i jeśli po przeliczeniu wszystkich kosztów będziemy dysponować dodatkowymi funduszami to można pomyśleć o poprawie warunków na dogodniejsze, bardziej luksusowe. Można zdecydować się na np ośrodki konferencyjne na Mazurach, w górach czy nad morzem, żeby po zakończeniu części oficjalnej i przemówień goście mogli zrelaksować się na łonie natury. Jeśli natomiast przygotowany plan finansowy nie obejmuje wszystkich wydatków warto pomyśleć o pozyskaniu dodatkowych funduszy. Jeśli konferencja dotyczy np. dziedziny związanej z budownictwem może warto zaproponować przedsiębiorstwom z danej branży, w tym przypadku powinno się wymienić np. firmy budowlane, publikację logo w zamian za uzupełnienie finansów konferencji? Możemy też po prostu poprosić szefa o zwiększenie funduszy. Możliwości na uzyskanie nieplanowanych pieniędzy jest wiele, wystarczy jedynie się dobrze rozejrzeć.
2. Postaw na reklamę
Nie ma prostszej drogi aby skierować zainteresowanie na Twoją konferencję. Ogłoszenia w branżowych magazynach, ulotki wysyłane do konkretnych przedsiębiorstw, plakaty rozwieszane na mieście – to tylko parę możliwości na zyskanie rozgłosu. Warto zwrócić też uwagę na reklamę internetową. Wymaga ona niskich środków finansowych a daje wspaniałe efekty. Serwisy społecznościowe, fora internetowe, blogi, Google AdWords i wiele, wiele innych. Te wszystkie metody internetowe są w stanie zapewnić ogromne korzyści, wystarczy włożyć w to trochę pracy.
3. Zadbaj o ulotki informacyjne
Uczestnikom konferencji, którzy zapewnili swoje przybycie roześlij ulotki informacyjne. Ośrodki konferencyjne w trakcie konferencji powinny mieć specjalne miejsca, gdzie rozłożone byłyby ulotki, tak aby każdy z gości miał do nich swobodny dostęp. Wskazane jest aby zawierały datę konferencji i jej lokalizację (mile widziana mapka dojazdowa), informacje dotyczące opłat, form płatności, wyznaczenie długości przemowy i poinformowanie w jakim języku się one odbędą, program konferencji oraz podaj atrakcje dodatkowe. Taka organizacja konferencji zaznaczy Twoją kompetentność i znakomitą organizację.
Related Posts
-
30 maja 2023 -
14 września 2019 Korzyść
-
14 września 2019 Zmiana upozowania
Losowe artykuły:
-
22 sierpnia 2022 Wirtualna asystentka
Nowe perspektywy dla wirtualnej sekretarki W dobie panującej pandemii na rynku pracy coraz częściej trafia się na ogłoszenia firm poszukujących kobiet na stanowisko wirtualnej asystentki. Praca jako wirtualna asystentka niesie ze sobą wiele korzyści dla kobiet lubiących pracować w domowym zaciszu, bez zbędnego wychodzenia z domu. Praca ta nie różni się za bardzo od pracy…
-
22 sierpnia 2022 Zgłoszenie rachunku bankowego do urzędu skarbowego
Obowiązki przy zakładania własne działalności gospodarczej W Polsce istnieje setki tysięcy jak nie miliony działalności gospodarczych. Przedsiębiorstwa te mają różnorodne formy prawne i zobowiązują się do odpowiednich działań, aby mogły działać na rynku legalnie. Czynności, którymi trzeba się zająć jest bardzo dużo, w wielu przypadkach pomoże nam internet, znajomi lub porada prawna, natomiast są takie…