
Utrzymuj to samo upozowanie przez dłuższy czas
Kluczem do sukcesu jest skoncentrowanie się na temacie. Trzymaj się tego, co twa firma potrafi robić dobrze. Jeśli chcesz rozszerzyć obszar działania o nową branżę, rób to tylko wtedy, gdy istnieją do tego solidne podstawy na rynku, a nie jedynie w oparciu o własne kaprysy. Jeśli jesteś z zawodu elektrykiem i prowadzisz firmę w tej branży, nie zaczynaj od razu budować domów. Jeśli naprawiasz telewizory, nie bierz się za naprawę odkurzaczy. Jeśli jesteś adwokatem, nie zaczynaj bawić się jednocześnie w detektywa. Mogą cię kusić ekscytujące pomysły, produkty i usługi. Entuzjazm odegrał sporą rolę w tym, co dotychczas w życiu osiągnąłeś. Jednakże zrobisz swej firmie niedźwiedzią przysługę, jeśli przy pierwszej lepszej okazji rzucisz się w wir nowej działalności. Trzymaj się wybranego tematu! Nie oznacza to, że zupełnie nie powinieneś rozważać nowych pomysłów, ale może znaczyć, że będziesz potrzebować innego upozowania dla tych właśnie pomysłów na biznes.
Related Posts
-
30 maja 2023 -
14 września 2019 Korzyść
-
14 września 2019 Zmiana upozowania
Losowe artykuły:
-
22 sierpnia 2022 Donos do urzędu skarbowego
O pewnej sytuacji Zastanawiasz się nad tym, czy w pewnej sytuacji donos do Urzędu Skarbowego będzie adekwatnym rozwiązaniem? W takiej sytuacji nie ma się nad czym zastanawiać! Po prostu nie pozostaje nic innego jak odpowiedzenie sobie na pytanie, co się wydarzyło? Pytanie teoretycznie proste, natomiast w praktyce mogą pojawić się spore problemy. Najkrócej rzecz ujmując,…
-
22 sierpnia 2022 Marketing prawniczy
Marketing prawniczy Biznes rośnie dzięki reklamie. Jednak nie każda grupa zawodowa może sobie pozwolić na swobodne reklamowanie swoich usług. Na przykład prawnicy czy kancelarie adwokackie nie mogą prowadzić kampanii reklamowych. Dlaczego? Etyka prawnicza zabrania na przykład, w ramach reklamy, porównywanie jakości swoich usług względem konkurencji. Jak więc powinny promować swoje usługi kancelarie adwokackie czy pojedynczy…